Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.
Sutinku
Grįžti į naujienas

Lietuviškos duonos skanauja ir Vakarų Europoje, ir už Atlanto

Lietuviškos duonos skanauja ir Vakarų Europoje, ir už Atlanto

Šalyje lyderiaujanti kepykla „Vilniaus duona“ skaičiuoja, šįmet bendrovės gaminių eksportas į užsienio šalis išliko stabilus: iš viso eksportuota 10 proc. visos per metus pagamintos produkcijos.

Pasak „Vilniaus duonos“ marketingo vadovo Artūro Kokoškino, šįmet lietuviškos duonos buvo skanaujama ne tik Europoje, bet ir už Atlanto – skirtingus gaminius „Vilniaus duona“ eksportavo į Latviją, Estiją, Suomiją, Švediją, Didžiąją Britaniją, Airiją, Ispaniją, Vokietiją ir Jungtines Amerikos Valstijas.

„Palyginus su pernai, šįmet „Vilniaus duonos“ gaminių eksportuota 0,4 proc. daugiau, taigi tendencija teigiama. Šiek tiek ūgtelėjo eksportas į Suomiją, Švediją, Didžiąją Britaniją ir Airiją, tuo tarpu kitų šalių atžvilgiu skaičiai iš esmės liko tie patys ar vos minimaliai mažesni. Bendrai, per 11 mėnesių šįmet į užsienio valstybes eksportuota 3262 tonos „Vilniaus duonos“ gaminių“, – sako A. Kokoškinas.

Marketingo vadovo teigimu, pačią didžiausią užsienio šalims skirtos produkcijos dalį „Vilniaus duona“ šįmet eksportavo į Suomiją – 39,8 proc. Antroje vietoje pagal eksportą šįmet radosi Estija, kur išgabenta 17,9 proc. eksportuojamos produkcijos, trečioje – Didžioji Britanija, kuriai teko 13,3 proc. bendro eksporto.

„Vertinant pagal gaminius, daugiausia į užsienį šįmet eksportavome sumuštinių duonų, kurios ypač mėgstamos vartotojų Suomijoje ir Estijoje. Tokių duonų iš viso eksportuota beveik 2 tūkst. tonų. Dalyje užsienio valstybių „Vilniaus duonos“ kepyklos gaminiai parduodami juos paženklinus vietiniais prekės ženklais, pavyzdžiui, Švedijoje. Apžvelgiant atskirus lietuviškus produktus, patys populiariausi prekės ženklai šįmet buvo „Sostinės“, „Lietuvaitė“, „Pieniškas“ batonas, „Didžioji“ tamsi duona“, – vardija A. Kokoškinas.

Neblėstančio populiarumo „Sostinės“ batono šįmet į užsienį eksportuota 92 tonos, batono „Lietuvaitė“ – 86 tonos.

Marketingo vadovo teigimu, užsienio šalyse „Vilniaus duona“ šiuo metu žinoma ir vertinama kaip skanių, kokybiškų kvietinių duonų kepėja. Tačiau situacija pamažu keičiasi.

„Užsienio valstybėse kvietinės duonos – pačios populiariausios, taigi dėl vyraujančios paklausos, jų eksportuojame daugiausia. Vis dėlto kvietinių gaminių pardavimams užsienyje laikantis stabiliai, pastebime, kad pamažu pirkėjai svečiose šalyse ima dairytis ir sveikesnių duonos gaminių. Taigi palaipsniui auga ir mūsų kepamų ruginių duonų eksportas. Esame suinteresuoti savo vartotojams pasiūlyti vien aukščiausios kokybės gaminius tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, taigi natūralu, kad pasiūla plečiasi“, – sako A. Kokoškinas.

Todėl ateinantiems metams marketingo vadovas prognozuoja ryškų eksporto augimą bei praneša apie numatytas naujienas.

„Kitais metais „Vilniaus duona“ ketina dar labiau stiprinti savo pozicijas užsienio rinkose ir 10 proc. auginti eksporto pardavimus. Žinoma, iškelti dideli tikslai įpareigoja imtis papildomų priemonių, ką ir darome: atnaujinome savo Europai skirtą eksporto prekės ženklą „Bakebird“ bei sukūrėme naują prekės ženklą, skirtą JAV“, – vardija A. Kokoškinas.


Susijusios naujienos: