Grįžti į naujienas

„Vilniaus duona“ eksporto prekės ženklui „Breadberry” – II vieta geriausios pakuotės apdovanojimuose

„Vilniaus duona“ eksporto prekės ženklui „Breadberry” – II vieta geriausios pakuotės apdovanojimuose

Lapkričio 10 d. įteikti Nacionaliniai pakuotės dizaino apdovanojimai (NAPA). Iki lapkričio 13 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“, Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF 2016, NAPA erdvėje, lankytojai turi galimybę susipažinti su Lietuvoje kuriamo kokybiško ir inovatyvaus pakuotės dizaino pavyzdžiais.

Šiemet konkursui pateikti 79 pakuotės dizaino projektai, kurie varžėsi 8 kategorijose. Į trumpąjį pretendentų sąrašą komisija atrinko 39 projektus iš kurių 20 darbų apdovanoti. Tarp nugalėtojų 8 LGDA nariai: Paulius Budrikis (dizaino studija „Juicy Square“), Donatas Kliunka ir Darius Kisielius (agentūra „Libre“), Miglė Vasiliauskaitė (dizaino studija „Prim Prim“), Valerija Žilėnienė, Irmantas Savulionis ir Algirdas Orantas (agentūra „Étiquette“), Rapolas Vosylius (agentūra „Milk“).

Paruoštų vartojimui produktų kategorijoje 1 vieta skirta „Flavorina“ dribsnių linijai (agentūra „Milk“), 2 vieta – „Breadberry“ duonų pakuotėms (agentūra „Libre“), o 3 vieta atiteko „Huracán“ kavai (agentūra „Milk“).

Šiemet organizatoriai stiprina koncepciją, kad apdovanojimai yra ne tik šventė, bet ir galimybė visiems pakuotės industrijos atstovams susiburti bendram dialogui. Lapkričio 11 d. NAPA erdvėje vyksta konferencija, kurioje galima susitikti su pakuočių dizaineriais, spaustuvių ar popieriaus gamintojų atstovais, artimiau susipažinti su Pakuočių tvarkymo organizacijos (PTO) pristatoma žiedinės ekonomikos sąvoka. NAPA partneris „Antalis“ kviečia lankytojus pasigaminti pakuotes dovanoms ir patiems patirti, kuo kartonas skiriasi nuo popieriaus ir kaip savo pakuotei parinkti tinkamiausią kartono rūšį. O kartoninės pakuotės gamintojas „MTL Carton“ pristato įdomesnius dėžučių ir popierinių puodelių pavyzdžius ir išplėstas pospaudiminių efektų galimybes. Išskirtinė šiemet ir pati NAPA paroda, kurios ekspoziciją padėjo įrengti „Ekspobalta“, turinti ilgametę patirtį parodų ekspozicijų srityje.

 


Susijusios naujienos: