Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.
Sutinku
Grįžti į naujienas

„Vilniaus duonos“ pardavimai toliau auga: populiariausios šalyje duonos – kvietinės

„Vilniaus duonos“ pardavimai toliau auga: populiariausios šalyje duonos – kvietinės

Nors duonos rinka Lietuvoje traukiasi, lyderiaujanti šalyje kepykla „Vilniaus duona“ toliau augina pardavimus. Pernai „Vilniaus duona“ bendrai pardavė gaminių už 34,8 mln. eurų, kas, palyginus su ankstesniais metais, žymi 1 proc. augimą. Pasak bendrovės atstovų, padidėjusiems pardavimams įtakos turėjo sėkmingai įgyvendinti rinkodaros veiksmai ir vietą rinkoje nesunkiai radę nauji produktai.

„Vilniaus duona“ skaičiuoja, kad labiausiai pernai metais išaugo kvietinių duonų paklausa, apimanti daugiau nei pusę visų bendrovės gaminių pardavimų rezultatų. Iš viso kvietinių duonos gaminių „Vilniaus duona“ pernai pardavė 2,74 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Apžvelgiant konkrečius „Vilniaus duonos“ gaminius, labiausiai 2018 m. augo „Beatos virtuvės“ sumuštinių duonos su sėklomis pardavimai – 19 proc. 10 proc. daugiau nei 2017-aisiais pernai parduota skrudinimo duonos „Toste“, 3 proc. didesni buvo „Agotos“ juodos duonos pardavimai, 5 proc. padidėjo populiariausio „Vilniaus duonos“ gaminio – „Sostinės“ batono – paklausa.

Sėkminga rinkodara ir nauji gaminiai

„Vilniaus duonos“ komercijos direktorius Artūras Kokoškinas žymų pardavimų augimą sieja su  sėkmingai įgyvendintais rinkodaros veiksmais ir investicijomis į bendrą asortimento plėtrą. Mat labiausiai pernai augo tų produktų pardavimai, kuriems „Vilniaus duona“ paskyrė didžiausią dėmesį: „Agotos“ ir „Toste“ gaminių šeimoms.

„Drauge su komanda pernai pasiekėme išties daug. Visų pirma, sėkmingai įgyvendinome kampaniją „Išsaugokime lietuviškus rugius“, kurios metu rinkome gyventojų parašus siekdami, kad Lietuvoje sparčiai nykstantys rugiai būtų įtraukti į Raudonąją knygą. Kampanijos metu vartotojai įsidėmėjo, kad „Vilniaus duona“ savo gaminius kepa vien iš Lietuvoje užaugintų rugių, o tradicijos ir autentiškumas šiuolaikiniam pirkėjui išties svarbu“, – sako A. Kokoškinas.

Pasiteisino ir naujų produktų įvedimas į rinką: pernai gegužę pristatyta „Vilniaus duonos“ naujiena – avižinė duona „Laba Aviža“ – netruko sulaukti vartotojų palankumo. Iš viso „Labos Avižos“ duonų šeimoje – trys gaminiai: porcijinė duonelė, sumuštinių duona ir batonas.

„Tokių gaminių idėją kepyklai iš esmės pasufleravo patys vartotojai, ieškoję alternatyvos tradicinėms duonoms. Per mažiau nei metus pasiekti „Labos Avižos“ gaminių šeimos pardavimai pasirodė išties džiuginantys ir smarkiai pranokstantys lūkesčius. Pavyzdžiui, „Laba Aviža“ porcijinės duonelės pardavimai pernai buvo net 69 proc. didesni nei tikėtasi“, – sako A. Kokoškinas.

Galiausiai, pasak komercijos direktoriaus, aukštus rezultatus lėmė ir atsigręžimas į lietuvių pamėgtą „Autentiškų“ duonų šeimą, kuriai priklauso nuo seno kepamos duonos „Rugelis“, „Močiutės“, „Vilniaus“, taip pat naujesnės „Bemielė“ ir „Visagrūdė“.  Siekdama atspindėti senąsias, laiko patikrintas tradicijas, bendrovė reikšmingai atnaujino šių gaminių pakuotes.

Žada naujienas

Šįmet „Vilniaus duona“ vartotojams taip pat žada pristatyti naujienų. Įgyvendinti dalį jų padės reikšminga pernai gauta investicija – siekiant toliau stiprinti kepyklos pozicijas Lietuvoje, bendrovės savininkė „Lantmännen Unibake“ „Vilniaus duonai“ skyrė daugiau nei 3 mln. eurų.

Už šiuos pinigus „Vilniaus duona“ modernizuos vieną iš kepimo linijų Vilniuje ir ims kurti naują produkciją, kokios iki šiol kepti Lietuvoje bendrovei nebuvo įmanoma. Naujuosius gaminius „Vilniaus duona“ pristatys ir kitose Baltijos šalyse – juos tieks Latvijos kepyklai „Hanzas Maiznica“ bei Estijos „Leibur“.

„Iš viso šįmet vartotojams ruošiame net kelių rūšių visai naujus gaminius, taip pat planuojame dalies esamų produktų atnaujinimus. Savo dėmesį vienu ypu paskirsime dviem ryškiausioms vartotojų įpročius atspindinčioms tendencijoms – paisysime dalies vartotojų poreikio maitintis sveikiau, tačiau tuo pačiu nepamiršime ir poreikio nuoširdžiai pasimėgauti išties skaniai valgant“, – sako A. Kokoškinas.

2018-ais metais „Vilniaus duona“ vartotojams Lietuvoje siūlė daugiau nei 80 skirtingų produktų. Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, pernai bendrovė užėmė didžiausią šalyje rinkos dalį – 38 proc.

Apie „Vilniaus duoną“

„Vilniaus duona“ yra lyderiaujanti kepykla Lietuvoje ir didžiausia kepykla Baltijos šalyse. Lietuvoje kepykla veikia nuo 1882 metų, taigi yra ir pati seniausia kepykla šalyje. Šiuo metu bendrovėje „Vilniaus duona“ dirba 406 darbuotojai, Lietuvoje veikia dvi bendrovei priklausančios kepyklos. 2018-aisiais bendrovės apyvarta siekė 34,8 mln. Eur. Populiariausi „Vilniaus duonos“ kepamos duonos prekės ženklai – „Agotos“, „Sostinės“ ir „Toste“.

Priklausydami „Lantmännen Unibake“, esame žemės ūkio kooperatyvo „Lantmännen“, priklausančio Švedijos ūkininkams, dalis. „Lantmännen“ yra viena didžiausių žemės ūkio, įrengimų, energetikos ir maisto pramonėje veikiančių įmonių grupių Europoje.


Susijusios naujienos: