Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.
Sutinku
Grįžti į naujienas

„Vilniaus duona“ šiemet dėmesį skirs e. komercijai

„Vilniaus duona“ šiemet dėmesį skirs e. komercijai

Per praėjusius metus bendrovė pardavė produkcijos už 37,4 mln. Eur – 5,9% daugiau nei 2018 m. Labiausiai, anot Artūro Kokoškino, „Vilniaus duonos“ komercijos direktoriaus, pernai išaugo skrudinimui skirtos kvietinės duonos ir batonų paklausa – jų bendrovė pernai pardavė 4% daugiau nei ankstesniais metais.

Kaip teigiama bendrovės pranešime, pernai „Vilniaus duonos“ eksporto pardavimai siekė 4,7 mln. Eur, palyginti su 3,74 mln. Eur 2018-aisiais. Daugiausia produkcijos eksportuota į Švediją, Suomiją, Latviją, Jungtinę Karalystę ir JAV.

„Pastarieji mėnesiai akivaizdžiai parodė, kad pirkėjų nuotaikas yra itin sunku prognozuoti, todėl, atsižvelgdami į vartojimo tendencijas, šiais metais daugiausia dėmesio skirsime jau įsitvirtinusiems prekės ženklams palaikyti“, – sako A. Kokoškinas.

Praėjusiais metais bendrovė iš viso pristatė 10 naujų produktų, tačiau šiemet, pasak jo, naujiems gaminiams bus skiriama mažau dėmesio.

Kalbėdamas apie šių metų planus, „Vilniaus duonos“ komercijos direktorius teigia, kad karantino situacija diktuoja poreikį daugiau dėmesio skirti e. komercijai.

„Šiuo metu esame savotiškoje eksperimentų fazėje, naudojamės ne tik jau veikiančių e. komercijos platformų teikiamomis galimybėmis, bet ir ieškome naujų efektyvių sprendimų“, – teigia A. Kokoškinas.


Susijusios naujienos: